01 Μαρτίου 2011

Γράμμα του Διονύση Κωτσάκη,απόγονου της Ζαμπίας Κωτσάκη,μητέρας του Γέρου του Μοριά,προς τον Τατσόπουλο σχετικά με τη σειρά "1821" του ΣΚΑΪ...

Η Ζαμπία Κωτσάκη μητέρα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη ήταν από το σόι του πατέρα μου. Το θέμα με αφορά λίγο παραπάνω...

Κύριε Τατσόπουλε
Ξέρεις εμένα δε μπορείς να με κατηγορήσεις για "ελληναρά","φασίστα" και τα συναφή. Εχω αντιρατσιστική δράση στις πλάτες μου (ως καλλιτέχνης και όχι μόνο), έχω υπάρξει ενεργό μέλος και υποψήφιος σε αριστερές κινήσεις και παρατάξεις καθώς και ενεργό μέλος του αντιπολεμικού κινήματος... Αυτά διότι όταν λείπουν τα επιχειρήματα κρεμιούνται ταμπέλες.

Το πρόβλημα είναι το εξής: Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν (διαπιστωμένα) πρόγονός μου. Και ξέρεις.. Εάν ήταν και ομοφυλόφιλος δε θα είχα και κανένα πρόβλημα (Γενικά δεν πιστεύω ότι οι υγιείς Ελληνες έχουμε κάποιο πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία - βλέπε Χατζιδάκις,Καβάφης κ.α.).

Το θέμα είναι ότι θεωρώ πως όλο το ζήτημα το δημιούργησες για να απαξιώσεις το πρόσωπο... (Κλασσική τακτική των ψευτοκουλτουριάρηδων:Από τη μία δεν έχουν -και καλά- πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία,από την άλλη κολλάνε τη ρετσινιά του gay σε όποιον θέλουν να μειώσουν.Τί πολιτισμός,ε; Κατά βάθος τέτοιοι τύποι είναι πιο ομοφοβικοί κι από τους δεδηλωμένους πολέμιους της ομοφυλοφιλίας αλλά δε θα σου κάνω ψυχανάλυση εδώ,ούτε ανάλυση της ομοφοβίας σου).

Επειδή πάντως εγώ δεν απαξίωσα και δεν πρόσβαλλα κανένα πατέρα,παππού,προπάππου σου, θα ήθελα σε παρακαλώ να με ενημερώσεις σχετικά με το θέμα και μάλιστα άμεσα...(Πηγές και τα σχετικά).

Όσο για το ντοκυμαντέρ ζούμε σε μια ελεύθερη χώρα και έχεις κάθε δικαίωμα να προσπαθείς να μας πείσεις ότι η έννοια Ελλάδα είναι μία έννοια που ανακαλύφθηκε το 1800, ότι οι Έλληνες -συγνώμη οι Χριστιανοί- περνούσαν καλά επί Τουρκοκρατίας, ότι κακώς κάναμε εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα, ότι υπάρχει Άγιος Βασίλης κι ότι για όλα φταίνε οι γκόμενοι οι πρώην και οι επόμενοι... Για αυτά ευτυχώς σου έχει απαντήσει ο Σιμωνίδης πολύ πριν γεννηθείς.. (Λες και τό 'ξερε από τότε το κατάντημα..)

"Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι, χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν."

Κωτσάκης Διονύσης.

6 σχόλια:

  1. Πες τα... συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περιμενουμε με ενδιαφερον την απαντηση του τατσοπουλου σε σχεση με τον Κολοκοτρωνη.
    Για να δουμε πως μπορεις να τα στοιχειοθετησεις αυτα γιατι εγω (και ως ανωνυμος) κ. τατσοπουλε μπορω να πω για σενα τα ....διαφορα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αξιοτιμε κυριε Κωτσακη, απο τον τροπο που γραφεις βλεπω ενα συνετο, υπερηφανο Ελληνα. [εαν εγω ημουν απογονος-συγγενης του Θ. Κολοκοτρωνη θα το ειχα γραψει στην εξωπορτα της κατοικιας μου].
    παντως γραμμα-απαντηση απο ανθρωπο του ειδους Σου, δινει φτερα στις καρδιες μας. Τελικα ΔΕΝ πουληθηκαν ολοι, ουτε εξαργυρωσαν την καταγωγη τους με θεση στο [ναζιστικο] δημοσιο

    Χαιρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΣ !

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΜΗ ΠΑΡΟΝΤΟΣ Ο ¨ΑΝΘΡΩΠΟΣ¨
    ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ
    ΤΟΥ ΚΡΙΘΕΝΤΟΣ .
    ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.. ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ..ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ?

    ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ορθά έπραξε ο βιολογικός απόγονος του μεγάλου εθνικού μας ήρωα Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και έστειλε την επιστολή αυτή.Η αξία και το έργο του Κολοκοτρώνη έχουν γραφτεί στην ιστορία και δεν μπορεί κανείς να τα αμφισβητήσει ούτε να τα υπονομεύσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά είμαι και εγώ Κωτσακησ και δεν ξέρω αν είμαι βιολογικό απόγονος του Κολοκοτρώνη αλλά είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας, είμαι περήφανος για τον Κολοκοτρώνη, είμαι περήφανος για την ιστορία της Ελλάδας και δεν με νοιάζει τι λέει ο κάθε καριολησ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή