06 Ιουλίου 2014

Ε. ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ ΠΡΟΣ Βαγγέλη ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ: «…Η Ελλάς και το Έθνος δεν είναι ο κύριος Βενιζέλος».

Ε. ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ ΠΡΟΣ Βαγγέλη ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ: «…Η Ελλάς και το Έθνος δεν είναι ο κύριος Βενιζέλος».

10313233_10151957829282084_4979876518294253366_nΔεν ξέρω αν αληθεύει η πληροφορία ότι ο κύριος Βαγγέλης ζητά την κεφαλήν μου επί πίνακι, το άκουσα όμως από διάφορες πηγές. Λοιπόν, να θυμίσω ή να γνωστοποιήσω στον κάθε κύριο Βαγγέλη ότι ούτε η χούντα των φασιστοειδών του 1967 δεν μου έκλεισε το στόμα, ειδικά όταν έπρεπε να εκφράσω τις απόψεις μου, ότι δεν είμαι διορισμένη νομάρχης για να με πάψει, ούτε και είμαι αναρρηχιτικό που σκαρφάλωσα επάνω στον στιβαρό κορμό του για να μου κόψει τις ρίζες . Ελένη Θεοχάρους
………………………………………………………..

The defunct “Republic of Cyprus”
Στις ανακοινώσεις που εξέδωσαν τόσο το ΥΠΕΞ της Κυπριακής Δημοκρατίας όσο και ο Δημοκρατικός Συναγερμός αναφορικά με την mazitafagameομιλία μου στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενώπιον των κυρίων Σαμαρά και Μπαρόζο, δεν αναφέρεται ότι η οργίλη αντίδραση του κυρίου Βενιζέλου εναντίον μου , προκλήθηκε από το εξής απλούστατο ερώτημα μου: Υπήρξε αντίδραση από μέρους του κυρίου Βενιζέλου για τον χαρακτηρισμό της Κυπριακής Δημοκρατίας ως εκλιπούσας στο έγγραφο που παρέλαβε ο ίδιος στο Συμβούλιο Σύνδεσης;
Κατανοώ την στάση του Κυπριακού Υπουργείου Εξωτερικών γνωρίζοντας ότι ο κύριος Βαγγέλης Βενιζέλος πνέει τα μένεα εναντίον μου αλλά εξακολουθώ να μην έχω λάβει απάντηση στο ερώτημα μου, που αφορούσε και την έμπρακτη έκφραση αλληλεγγύης της Προεδρίας του Συμβουλίου και της ΕΕ, προς ένα κράτος- μέλος, τελόν υπό την στρατιωτικήν κατοχήν μιας υπό ένταξιν χώρας .
Εν προκειμένω , η Κύπρος υπέστη μια βάναυση και προσβλητικότατη επίθεση από την Τουρκία. Η επίθεση που έγινε προ δεκαπενθημέρου εξακολουθεί να παραμένει αναπάντητη. Η θέση του κυρίου Βενιζέλου ότι ο κύριος Τσαβούσογλου «δεν είπε δια ζώσης ενώπιον του την επίμαχη φράση αλλά την ενέγραψε στο κείμενο που του παρέδωσε», μόνο θυμηδία προκαλεί.
Απηύθυνα και εγγράφως το ίδιο ερώτημα προς τους κυρίου Μπαρόζο, Σιουλτς, Βαν Ρομπάυ, τους Προέδρους των πολιτικών ομάδων και τον αρμόδιο επίτροπο κύριο Φούλε. Αναμένω τις απαντήσεις τους.
Είναι υποχρέωση μου να υπερασπίζομαι την Κυπριακή Δημοκρατία και η Ελλάς και το Έθνος δεν είναι ο κύριος Βενιζέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου