29 Ιουλίου 2014

Ο George W. Bush ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΚΑ! “Έχω κάνει κόκα για δεκαετίες! Απλώς θέλετε να δείτε στις εφημερίδες το όνομά σας δίπλα στο δικό μου. “

Ο George W. Bush ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΚΑ! “Έχω κάνει κόκα για δεκαετίες! Απλώς θέλετε να δείτε στις εφημερίδες το όνομά σας δίπλα στο δικό μου. “

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΔΗΔΕΣ… ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ… ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ…
…………………………………………………………………………………………………..

αρχείο λήψηςΟ Μπους σε άθλια κατάσταση συνελήφθη για κατοχή κοκαΐνης………..Η απόλυτη τραγωδία των ΗΠΑ. Οι Αμερικανοί βαδίζουν την ατέλειωτη νύχτα της απελπισίας, εναποθέτοντας την ελπίδα τους στον Θεό….Ναρκωτικά, βία, ανεργία, λαθρομετανάστες, κοινωνική σήψη…..έχουν ρημάξει την Αμερική. Με ένα τεράστιο χρέος και χωρίς σχεδόν καθόλου κεφάλαιο, ελπίζουν σε σωτηρία στους σιωνιστές τοκογλύφους….Το τέλος της ιστορίας είναι εδώ!!!!

Ένας από τους πιο περιβόητους προέδρους στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής,ο George W. Bush συνελήφθη σε ένα προάστιο της πολιτείας του  Ντάλλας αργά το βράδυ την Τρίτη και μετά από έναν αστυνομικό έλεγχο ρουτίνας εντοπίστηκε στο ντουλαπάκι του συνοδηγού του,σκόνη κοκαΐνης.
Η αστυνομία του Ντάλας δήλωσε ότι σταμάτησε το αυτοκίνητο του Bush αφού έστριψε δεξιά χωρίς να ανάψει τα φλας.Οι αξιωματικοί αναφέρουν ότι εξεπλάγησαν όταν είδαν ότι επρόκειτο για τον πρώην πρόεδρο, αλλά διαισθάνθηκαν ότι η συμπεριφορά του παρέκκλινε του φυσιολογικού.Ανέφεραν ότι ο Μπους φαινόταν ότι ήταν υπό την επήρεια ενός ναρκωτικού και έτσι αναγκάστηκαν να ελέγξουν το αυτοκίνητο. Περιέργως, ο ίδιος συμφώνησε, και η αστυνομία ανακάλυψε τα ναρκωτικά.
“Εμείς απλώς σταματήσαμε το όχημα και θα γράφαμε μια κλήση αλλά τα πράγματα κλιμακώθηκαν γρήγορα”, δήλωσε ο αξιωματικός Charles Cane.” Στην αρχή ο συνεργάτης μου και εγώ έκπληκτοι είδαμε ποιος ήταν στο αυτοκίνητο  και ο Μπους άρχισε να λέει αστεία και μας ρώτησε αν θέλαμε να τραβήξουμε μια φωτογραφία μαζί του. Παρατήρησα τα μάτια του και μου φάνηκε ότι η ήταν υπό την επήρεια μιας ουσίας”.
Ο Cane είπε ότι μόλις οι αστυνομικοί ανακάλυψαν την κοκαΐνη, ο Μπους προσπάθησε να τους δωροδοκήσει για να αποφύγει την σύλληψη. Όταν είδε ότι οι προσπάθειές του απέτυχαν, άρχισε να τους απειλεί και φέρεται να είπε ότι «θα πάρει το FBI να τους κλωτσήσει » και ότι «ένας  Πρόεδρος μπορεί να καταπατήσει όποιον νόμο θέλει».
“Τόσους νόμους παραβίασα για όσο καιρό ήμουν στο γραφείο μου, και δεν ήρθε κανείς να με συλλάβει” φώναζε ο Bush στους αστυνομικούς. “Έχω κάνει κόκα για δεκαετίες! Απλώς θέλετε να δείτε στις εφημερίδες το όνομά σας δίπλα στο δικό μου. “
“Ήταν μια δύσκολη σύλληψη , αλλά δεν έγινα αξιωματικός της αστυνομίας για να παίρνω εύκολες αποφάσεις. Με παρακάλεσε ξανά και ξανά να τον αφήσω να γλιτώσει,μου πρόσφερε χρήματα,ύστερα με αποκάλεσε γάιδαρο, αλλά ο νόμος είναι νόμος. Εμείς δεν παρέχουμε ειδική μεταχείριση σε κανέναν στο Ντάλας. Δε με νοιάζει ποιος είσαι ” του απάντησε ο αξιωματικός.
Η εγγύηση ορίστηκε στα $ 5.000 και ο Μπους πέρασε λιγότερο από 6 ώρες σε κρατητήριο πριν αφεθεί ελεύθερος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου