26 Αυγούστου 2014

Ευάγγελος Ηρακλείδης Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΟΡΤΥΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΙΝΑΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΟΡΤΥΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΙΝΑΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑVIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=W586qkyASoU
Αρτέμης Σώρρας: Αυτό που έχω να σας πω είναι ότι έχουμε τεράστια εμπειρία στους δήμους. Υπάρχουνε δήμαρχοι που έχουνε πάρει την απόφαση να κατεβάσουνε τα λεφτά τα Ελληνικά από το συμβούλιο και οι δήμαρχοι δεν έρχονται να υπογράψουν. Υπάρχουνε δήμαρχοι που θέλουνε να υπογράψουν και το συμβούλιο δεν τους βοηθάει. Αυτό εναπόκειται σε όλους τους πολίτες να κάνουνε μία τεράστια ενωτική προσπάθεια, χρειάζομαι 20 δήμους στην Ελλάδα, τα λεφτά τα Ελληνικά από τα καταπιστεύματα δεν είναι στην Αμερική, δεν θα έρθουνε με τρένο ούτε με καράβι, τα χρήματα είναι στην Τράπεζα της Ελλάδος και οι λογαριασμοί είναι στις Ελληνικές τράπεζες. Έτσι είναι ο νόμος και εκεί είναι τα λεφτά. Οι λογαριασμοί είναι των Ελλήνων και της Ελληνικής δημοκρατίας στο κράτος μας. Χρειάζομαι λοιπόν 20 δήμους για να πάω στην Τράπεζα της Ελλάδος, με την δύναμη που μου δίνουν και να κατεβάσω τα χρήματα.
Σήμερα μαζί μας έχουμε τον κύριο Νίκο Σχοιναράκη είναι δικός σας δήμαρχος. Έχω συνφάγει μαζί του, έχω μιλήσει, έχει περάσει νομική υπηρεσία, θέλει να υπογράψει, δεν τον βοηθάει το συμβούλιο. Τι σκελετούς έχει το συμβούλιο, που χρωστάει και δεν υπογράφει; Γιατί δεν παίρνει απόφαση, εφόσον ο δήμος δεν χρεώνεται τίποτα, δεν πληρώνει τίποτα. Ακόμα και αν κάτι πάει στραβά η δικιά μου η περιουσία κρέμεται που εγώ θα έχω βάλει εγγυήσεις. Ο δήμαρχος μόνο θα πάρει και ο δήμος μόνο θα γίνει καλά. Έχει χιλιάδες προβλήματα. Θέλω τον Νίκο τον Σχοιναράκη να μας πει μερικά λόγια και να ζητήσουμε, γιατί ο Έλληνας ζητάει και όταν θέλεις βοήθεια πρέπει να την ζητήσεις. Εγώ προσωπικά ζητάω συνένωση όλων. Να ενωθούν οι δήμοι, να ενωθούν οι πολίτες. Έχουμε χρέος να πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας. Η Ελλάδα να διοικηθεί από αυτόχθονες Έλληνες. Ναι, είναι η στιγμή των Ελλήνων συνέλληνες, πρέπει να το κάνουμε!
Νίκο Σχοιναράκη, έχουμε φάει στο σπίτι σου, με έχεις φιλοξενήσει, έχουμε συζητήσει χιλιάδες πράγματα, σωστά; Υπάρχει κάτι από όλα αυτά τα χαρτιά που είναι παράνομο, το έχει εξετάσει και το έχουν εξετάσει χιλιάδες δήμαρχοι ακόμα και στην Ιεράπετρα έχουνε βάλει νομική υπηρεσία. Ποιος ο λόγος δήμαρχε να μην παίρνουμε τα δικά μας τα λεφτά; Δώσε μια απάντηση στον λαό μας.

Δήμαρχος Γόρτυνας: Κος Σχοιναράκης
Εγώ θα ήθελα να τονίσω κάτι απλό. Την στιγμή που δεν διαχειριζόμαστε τίποτε, την στιγμή που δεν δεσμεύουμε τίποτε, γιατί να μην το προσπαθήσουμε;
Στέλνω λοιπόν ένα μήνυμα στους συναδέλφους μου και λέω ξανά αυτό που είπα προηγουμένως: Να προσπαθήσουμε διότι δεν δεσμεύουμε τίποτε, επομένως δεν διαχειριζόμαστε τίποτε, επομένως έχουμε υποχρέωση και καθήκον να το προχωρήσουμε. Καλύτερα να διαψευστούμε παρά να είναι αληθινό και να μην το έχουμε προχωρήσει. Ευχαριστώ πολύ.

Artemis Sorras: Δήμαρχε εύγε, έχεις Ελληνική ψυχή. Πιστεύω ότι ο δήμος θα βάλει μυαλό και οι σκελετωμένοι σύμβουλοι θα υπογράψουν.
Τα τελευταία μου λόγια είναι, συνέλληνές μου, η ωραιότερη αγάπη είναι η δημοκρατία, η ωραιότερη κοπέλα είναι η ελευθερία, ο Έλληνας πρέπει πάντα να είναι ερωτευμένος. Οι καλλιτέχνες είναι ερωτευμένοι με την τέχνη τους, εμείς με την Ελλάδα μας. Σίγουρα η Κρήτη έχει μεγάλα κοπέλια, έχει άντρες, η λέξει ανδρεία γεννήθηκε από την Κρήτη, θέλω να μου την αποδείξετε. Περιμένω πάρα πολλά από την Κρήτη και γιατί έχω όλο μου το προεδρείο Κρητικούς αλλά και γιατί είστε παλικάρια. Η Κρήτη μπορεί να δώσει την επανάσταση ξανά, κάντε το παιδιά!

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΚΟΥ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ & ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
Φωτογραφία: Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΟΡΤΥΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΙΝΑΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=W586qkyASoU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου