16 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΑΠΟΦΑΣΗ . . 68 / 304 ΤΟΥ ΟΗΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ !!! 11/09/14

General Assembly
GA/11542
9 September 2014
Sixty-eighth General Assembly
Plenary
107th Meeting (PM)

Η ΑΠΟΦΑΣΗ . . 68 / 304 ΤΟΥ ΟΗΕ
ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ !!!
11/09/14
Φάπα του ΟΗΕ προς γύπες κι άλλα… όρνεα
Εκατόν είκοσι τέσσερις χώρες [ 124 ] απ’ όλον τον κόσμο αναγνώρισαν με απόφασή τους ότι :
η αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους αποτελεί ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ενός κράτους, που δεν μπορεί ούτε ΟΥΤΕ να ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ ΟΥΤΕ να ΕΜΠΟΔΙΣΤΕΙ από ένα άλλο κράτος ή ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ , όπως οι γνωστοί μας «γύπες».
Ολως περιέργως όμως, μεταξύ των 124 χωρών που ενέκριναν την απόφαση 68/304 του ΟΗΕ - και η οποία ανοίγει τον δρόμο για τη «δημιουργία ενός πολυμερούς νομικού πλαισίου για τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης κρατικού χρέους»
- δεν βρισκόταν η υπερχρεωμένη Ελλάδα.
Επεσαν οι μάσκες:
η Ελλάδα απείχε από την ψηφοφορία του Οργανισμού που ενέκρινε απόφαση, η οποία αναγνωρίζει ότι η αναδιάρθρωση του κρατικού χρέους αποτελεί ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ μιας χώρας.
Ηχηρό χαστούκι προς τους κερδοσκόπους. . , τους τοκογλύφους, . . και τους ΔΙΚΑΣΤΕΣ που δικαιώνουν με τις αποφάσεις τους τις ληστρικές πρακτικές αυτών και τις κυβερνήσεις που παραμένουν υπόδουλες στα λόμπι και τα συμφέροντα του παρασιτικού χρηματοπιστωτικού τομέα
έδωσε χθες η Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Δηλαδή, τα ακραία κερδοσκοπικά hedge funds, . . που αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές «σκοτωμένα» κρατικά ομόλογα στις δευτερογενείς αγορές. . . και διεκδικούν την αποπληρωμή τους στο ακέραιο μέσω δικαστικών αγωγών.
Funds όπως αυτά οδήγησαν νωρίτερα φέτος την Αργεντινή στη δεύτερη χρεοκοπία της την τελευταία 12ετία,
ενώ έπαιξαν και κέρδισαν τα μαλλιοκέφαλά τους στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ κρίση χρέους !!!.
Η αντιπροσωπεία της ΧΩΡΑΣ μας στον ΟΗΕ «επέλεξε» -όπως και ακόμη 40 χώρες- να απόσχει από τη σχετική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε χθες τα ξημερώματα στην έδρα του ΟΗΕ.
Εντεκα ακόμη χώρες, μεταξύ των οποίων και οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Ιαπωνία, η Βρετανία, ο Καναδάς και η Αυστραλία (σχεδόν όλο το G7 δηλαδή), καταψήφισαν.
Το ψήφισμα υποστηρίχθηκε κυρίως από αναπτυσσόμενες και φτωχές χώρες του πλανήτη (G77), που ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ για περισσότερα από 10 χρόνια προκειμένου να περάσει ένα παγκόσμιο κανονιστικό πλαίσιο το οποίο θα τις βοηθήσει να απεξαρτηθούν από τα δυσβάσταχτα χρέη τους και τους τοκογλύφους.
Η δημιουργία ενός δίκαιου, ανεξάρτητου και διαφανούς τρόπου διαιτησίας των χρεών όταν οι κυβερνήσεις αδυνατούν να πληρώσουν είναι άλλωστε προς όφελος όλων των λαών και κρατών του κόσμου.
Ενα από τα σημαντικότερα σημεία της χθεσινής απόφασης είναι ότι επισπεύδει τις διαδικασίες. Προβλέπει ότι οι λεπτομέρειες των διακυβερνητικών διαπραγματεύσεων και το κείμενο του πολυμερούς νομικού πλαισίου θα καθοριστούν πριν από το τέλος του 2014, στο κυρίως μέρος της 69ης συνόδου της Γ.Σ. του ΟΗΕ.
Η απόφαση τονίζει ακόμη την ιδιαίτερη σημασία της έγκαιρης, αποτελεσματικής, ολοκληρωμένης και βιώσιμης λύσης στα προβλήματα χρέους των αναπτυσσόμενων χωρών για την προώθηση οικονομικής ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς.
Πρόληψη των κρίσεων
Καλεί σε εντατικοποίηση των προσπαθειών για την πρόληψη των κρίσεων χρέους, μέσω της ενίσχυσης των διεθνών χρηματοπιστωτικών μηχανισμών πρόληψης και επίλυσης κρίσεων σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και με σκοπό την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων.
Καλεί όλα τα κράτη-μέλη και το σύστημα των Ηνωμένων Εθνών,
τα θεσμικά όργανα του Μπρέτον Γουντς . . !!!!!!!.. . ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ . . ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΡΕΤΤΟΝ ΓΟΥΝΤΣ ;;;;
. και τον ιδιωτικό τομέα να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα και δράσεις για την υλοποίηση των δεσμεύσεων, συμφωνιών και αποφάσεων των μεγάλων συνδιασκέψεων και συνόδων κορυφής των Ηνωμένων Εθνών, ιδίως εκείνων που σχετίζονται με το ζήτημα της βιωσιμότητας του εξωτερικού χρέους των αναπτυσσόμενων χωρών.
Νομικό πλαίσιο για χρέος
Αποφασίζει, τέλος, να επεξεργαστεί και να εγκρίνει μέσα από μια διαδικασία διακυβερνητικών διαπραγματεύσεων, ως ζήτημα προτεραιότητας στη διάρκεια της 69ης συνόδου της Γ.Σ., ένα πολυμερές νομικό πλαίσιο για τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης του εθνικού χρέους, με σκοπό, μεταξύ άλλων, την αύξηση της αποτελεσματικότητας, της σταθερότητας και της προβλεψιμότητας του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος και την επίτευξη βιώσιμης, δίκαιης και χωρίς αποκλεισμούς οικονομικής ανάπτυξης, αναλόγως των ιδιαίτερων εθνικών συνθηκών και προτεραιοτήτων.
Του Μπάμπη Μιχάλη
https://www.facebook.com/groups/5569834054/permalink/10152510156849055/

General Assembly
GA/11542
9 September 2014
Sixty-eighth General Assembly
Plenary
107th Meeting (PM)
RESOLUTION ON SOVEREIGN DEBT RESTRUCTURING ADOPTED BY GENERAL ASSEMBLY ESTABLISHES MULTILATERAL FRAMEWORK FOR COUNTRIES TO EMERGE FROM FINANCIAL COMMITMENTS Texts on International Decade for People of African Descent, International Criminal Court, United Nations Administration Also Passed


The General Assembly adopted four resolutions today, including one on sovereign debt restructuring that would establish an intergovernmental negotiation process aimed at increasing the efficiency, stability and predictability of the international financial system.


With 124 votes in favour, 11 votes against and 41 abstentions, the Assembly adopted “Towards the establishment of a multilateral legal framework for sovereign debt restructuring processes” (document A/68/L.57/Rev.1).


Introducing the draft resolution, Sacha Sergio Llorentty Solíz (Bolivia), speaking for the “Group of 77” developing countries and China, said the text stressed the importance of timely, effective, understandable and lasting debt restructuring solutions for developing countries that would promote growth in an inclusive manner.


However, Terri Robl ( United States), speaking in explanation of vote, stressed that she could not support a statutory mechanism for sovereign debt restructuring as such a mechanism was likely to create economic uncertainty.  That uncertainty could impact upon the provision of financing to developing countries.  In the past, market-oriented approaches had been preferred and work was ongoing in the International Monetary Fund (IMF) and elsewhere.  Furthermore, not only had the resolution presupposed a final outcome, which inhibited proper discussion, it had been snuck onto the docket at the very end of the session, establishing a costly mandate and asking Member States “to write a blank cheque”.


Hector Timerman, Minister for Foreign Affairs of Argentina, expressing pride that so many countries supported the resolution, stated that as a “democratic forum par excellence”, the General Assembly was the right place for discussions aiming at embarking on an ethical political and legal pathway to end unbridled speculation.  The clear majority agreed it was time to establish a legal framework for restructuring that respected creditors while allowing debtors to emerge from debt safely.  The profits currently made by vulture funds were scandalous and were funnelled into campaigning and lobbying to prevent changes to the situation.


Addressing those who had not voted in favour of the resolution, he noted that those delegates generally represented centres of finance.  Yet, a legal restructuring framework would benefit developed, as well as developing, countries.  Sovereign debt held development back and the establishment of a better system could improve global economic security.  The Assembly’s democratic decision to support the creation of a mechanism would give the peoples of the world what they deserved, saving them from the “sinister masters of opulence” who ran vulture funds.


Rodolfo Reyes Rodríguez ( Cuba) pointed out that vulture funds did not deserve the name “vulture”.  Vultures contributed positively to ecosystems; vulture funds were parasitic.  Developing countries had paid many times the amounts originally received as loans and that ate resources essential to development.  He wondered how much progress on the Millennium Development Goals had been missed through such denial of resources.


Shorna-Kay Marie Richards (Jamaica), noting how recent events brought urgency to addressing sovereign debt and establishing a multilateral mechanism for restructuring, said that the United Nations dealt with States’ sustainable development objectives.  Therefore, the General Assembly was an appropriate forum in which to consider those issues.  The private market could not fully address problems of unsustainable sovereign debt.  That had been particularly apparent in speculation by specialized investment funds that purchased distressed and deeply discounted sovereign debt on secondary markets for the sole purpose of recouping full value through litigation.


The Assembly then took up the draft resolution, “Programme of activities for the implementation of the International Decade for People of African Descent (document A/68/L.58), which it adopted without a vote.


Karel Jan Gustaaf van Oosterom (Netherlands), introducing the draft resolution “Report of the International Criminal Court” (document A/68/L.59), said that the document provided political support for the International Criminal Court and the work it carried out, while underlining the important relationship between the Court and the United Nations.  The text also served to remind the world of the need to cooperate with the Court to ensure its effective functioning.


Speaking before the action, Almustafa Mubarak Hussein Rahamtalla ( Sudan) said the International Criminal Court targeted African States.  His country was not party to the Rome Statute and, therefore, was not bound by its decisions, particularly given that Sudan’s national justice system was ready and able to deal with any legal issues.


Christian Wenaweser ( Liechtenstein) voiced regret that the text demonstrated a lack of progress since the previous year and looked forward to a higher quality, more relevant document in the future.  He underscored that the text was the only one dealing with the relationship between the United Nations and the International Criminal Court.  States parties to the Rome Statute had offered ideas for improving the draft, but few were included.  He called on the Security Council to use its power to refer States not party to the Rome Statute to the Court and said the recent Council visit to the Court should be followed up by practical measures.


Thembile Elphus Joyini ( South Africa) said, as a State party to the Rome Statute, his country was well aware of the tremendous costs of investigations and persecutions of cases referred to the Court by the Security Council.  Such costs should be borne by the United Nations.  He went on to express disappointment that the resolution did not include a paragraph on financing.


Koki Muli Grignon ( Kenya) said her country believed that the current implementation and interpretation of the Rome Statute was counterproductive and antagonistic.  The Rome Statute was undergoing a test of veracity, usefulness and impartiality and she urged the international community to take prompt and decisive action to ensure that the “ Kenya cases” do not drag on ad infinitum.


The Assembly then took up the draft resolution titled “Enhancement of the administration and financial functioning of the United Nations (document A/68/L.42/Rev.1), adopting it without a vote.


Also speaking were representatives of Iceland, Russian Federation, Japan, Italy (on behalf of the European Union), Nicaragua, China, Morocco, South Africa, Brazil, Ecuador, El Salvador, India, Singapore, Syria, Colombia, Mexico, Sri Lanka, Egypt, Canada, Norway, Australia, Uruguay, Chile, Venezuela, Algeria, Costa Rica and Hungary.


The Assembly will reconvene at 3 p.m. on Wednesday, 10 September, to consider three draft resolutions and a report of the Ad Hock Working Group on the Revitalization of the work of the General Assembly.


* *** *

Γενική Συνέλευση
GA / 11542
9 Σεπτέμβρη 2014
Εξήντα-όγδοη Γενική Συνέλευση
Ολομέλεια
107 η Συνεδρίαση (PM)
ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΠΟΛΥΜΕΡΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ Κείμενα για τη Διεθνή Δεκαετία για τα άτομα αφρικανικής καταγωγής, Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο, των Ηνωμένων Εθνών Διοίκηση Επίσης Πέρασε


Η Γενική Συνέλευση ενέκρινε τέσσερα ψηφίσματα και σήμερα, μεταξύ των οποίων μία για την αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους που θα καθιερώσει μια διακυβερνητική διαδικασία των διαπραγματεύσεων με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας, τη σταθερότητα και την προβλεψιμότητα του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.

Με 124 ψήφους υπέρ, 11 ψήφους κατά και 41 αποχές, η Συνέλευση ενέκρινε "Προς τη δημιουργία ενός πολυμερούς νομικού πλαισίου για το δημόσιο χρέος διαδικασίες αναδιάρθρωσης" (έγγραφο Α / 68 / L.57 / Rev.1).

Παρουσιάζοντας το σχέδιο ψηφίσματος, Sacha Sergio Llorentty Soliz (Βολιβία), μιλώντας για την «Ομάδα των 77» στις αναπτυσσόμενες χώρες και την Κίνα, είπε το κείμενο που τόνισε τη σημασία της έγκαιρης, αποτελεσματικής, κατανοητή και διαρκείς λύσεις αναδιάρθρωσης του χρέους για τις αναπτυσσόμενες χώρες που θα προωθήσουν την ανάπτυξη σε ένα περιεκτικό τρόπο.

Ωστόσο, Terri Robl (Ηνωμένες Πολιτείες), μιλώντας στην αιτιολόγηση της ψήφου, τόνισε ότι δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει ένα νόμιμο μηχανισμό για την αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους ως ένας τέτοιος μηχανισμός ήταν πιθανό να δημιουργήσει την οικονομική αβεβαιότητα. Η αβεβαιότητα αυτή θα μπορούσε να επηρεάσει την παροχή χρηματοδότησης προς τις αναπτυσσόμενες χώρες. Στο παρελθόν, προσεγγίσεις προσανατολισμένες στην αγορά είχαν προτιμάται και το έργο ήταν σε εξέλιξη στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) και αλλού. Επιπλέον, δεν είχε μόνο η ανάλυση προϋπέθετε ένα τελικό αποτέλεσμα, το οποίο ανέστειλε την κατάλληλη συζήτηση, που είχε κρυφά πάνω στην περίληψη στο τέλος της συνεδρίασης, για την ίδρυση ενός δαπανηρό εντολή και ζητώντας από τα κράτη μέλη "να γράψει μια επιταγή εν λευκώ".

Hector Timerman, ο υπουργός Εξωτερικών της Αργεντινής, εκφράζοντας την υπερηφάνεια που τόσο πολλές χώρες, υποστήριξε το ψήφισμα, ανέφερε ότι ως «δημοκρατικό φόρουμ par excellence", η Γενική Συνέλευση ήταν το σωστό μέρος για συζητήσεις με σκοπό την επιβίβαση σε μια ηθική πολιτική και νομική οδό για να τερματίσετε την αχαλίνωτη κερδοσκοπία. Η συντριπτική πλειοψηφία συμφώνησε ότι ήταν καιρός να δημιουργηθεί ένα νομικό πλαίσιο για την αναδιάρθρωση που θα σέβεται τους πιστωτές, ενώ επιτρέπει τους οφειλέτες να βγει από το χρέος με ασφάλεια.Τα κέρδη που πραγματοποιούνται σήμερα με ληστρικά αμοιβαία κεφάλαια ήταν σκανδαλώδης και διοχετεύθηκαν σε προεκλογική εκστρατεία και την άσκηση πίεσης για να αποτρέψει τις αλλαγές στην κατάσταση.

Η αντιμετώπιση αυτών που δεν είχαν ψηφίσει υπέρ του ψηφίσματος, σημείωσε ότι οι εκπρόσωποι εκπροσωπούνται γενικά κέντρα της χρηματοδότησης. Ωστόσο, ένα νομικό πλαίσιο αναδιάρθρωσης θα ωφελήσει τις αναπτύξει, καθώς και αναπτυσσόμενες, χώρες. Δημόσιο χρέος που πραγματοποιήθηκε την ανάπτυξη πίσω και η δημιουργία ενός καλύτερου συστήματος θα μπορούσε να βελτιώσει την παγκόσμια οικονομική ασφάλεια. Δημοκρατική απόφαση της Συνέλευσης για να υποστηρίξει τη δημιουργία ενός μηχανισμού που θα δώσει τους λαούς του κόσμου, τι άξιζε, τη σωτηρία τους από τους «απειλητικό πλοιάρχους των χλιδή" που έτρεξε ληστρικά αμοιβαία κεφάλαια.

Rodolfo Reyes Rodríguez (Κούβα), επεσήμανε ότι τα κεφάλαια γύπα δεν αξίζει το όνομα "γύπας". Γύπες συνέβαλαν θετικά στα οικοσυστήματα? ληστρικά αμοιβαία κεφάλαια ήταν παρασιτικά. Οι αναπτυσσόμενες χώρες που είχαν καταβληθεί πολλές φορές τα ποσά που αρχικά έλαβε ως δάνεια και ότι έφαγε απαραίτητων πόρων για την ανάπτυξη. Αναρωτήθηκε πόσο πρόοδο σχετικά με τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας είχε χάσει με την άρνηση των πόρων.

Shorna-Kay Marie Richards (Τζαμάικα), σημειώνοντας πως τα πρόσφατα γεγονότα έφεραν επείγουσα ανάγκη για την αντιμετώπιση του δημόσιου χρέους και τη θέσπιση ενός πολυμερούς μηχανισμού για την αναδιάρθρωση, είπε ότι τα Ηνωμένα Έθνη ασχολήθηκε με τους στόχους της αειφόρου ανάπτυξης μελών. Ως εκ τούτου, η Γενική Συνέλευση ήταν το κατάλληλο φόρουμ για να εξετάσει αυτά τα ζητήματα. Η ιδιωτική αγορά δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πλήρως τα προβλήματα των μη βιώσιμο δημόσιο χρέος. Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές στην κερδοσκοπία με τα εξειδικευμένα επενδυτικά κεφάλαια που αγόρασε αναξιοπαθούντα και βαθιά έκπτωση του δημόσιου χρέους στις δευτερογενείς αγορές για το αποκλειστικό σκοπό να καλύψουμε την πλήρη αξία μέσω των διαφορών.

Η Συνέλευση στη συνέχεια ανέλαβε το σχέδιο ψηφίσματος, "πρόγραμμα των δραστηριοτήτων για την εφαρμογή της Διεθνούς Δεκαετίας για τα άτομα αφρικανικής καταγωγής (έγγραφο Α / 68 / L.58), το οποίο εγκρίθηκε χωρίς ψηφοφορία.

Karel Jan Gustaaf van Oosterom (Κάτω Χώρες), εισάγοντας το σχέδιο ψηφίσματος «Έκθεση του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου" (έγγραφο Α / 68 / L.59), δήλωσε ότι το έγγραφο που προβλέπεται πολιτική στήριξη για το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο και το έργο που εκτελείται , ενώ υπογραμμίζοντας τη σημαντική σχέση μεταξύ του Δικαστηρίου και των Ηνωμένων Εθνών. Το κείμενο χρησίμευσε επίσης να υπενθυμίσει στον κόσμο την ανάγκη να συνεργαστεί με το Δικαστήριο για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της.

Μιλώντας ενώπιον της δράσης, Almustafa Μουμπάρακ Χουσεΐν Rahamtalla (Σουδάν), δήλωσε το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο στοχευμένες αφρικανικά κράτη. Η χώρα του δεν ήταν συμβαλλόμενο μέρος στο Καταστατικό της Ρώμης και, ως εκ τούτου, δεν δεσμεύεται από τις αποφάσεις της, ιδίως δεδομένου ότι το εθνικό σύστημα δικαιοσύνης του Σουδάν ήταν έτοιμη και σε θέση να ασχοληθεί με οποιαδήποτε νομικά ζητήματα.

Christian Wenaweser (Λιχτενστάιν), εξέφρασε τη λύπη του ότι το κείμενο κατέδειξε την έλλειψη προόδου από το προηγούμενο έτος και προσβλέπει σε μια υψηλότερη ποιότητα, πιο σχετικό έγγραφο στο μέλλον. Τόνισε ότι το κείμενο ήταν η μόνη που ασχολείται με τη σχέση μεταξύ των Ηνωμένων Εθνών και το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο. Τα συμβαλλόμενα κράτη στο Καταστατικό της Ρώμης είχε προσφέρει ιδέες για τη βελτίωση του σχεδίου, αλλά λίγοι είχαν συμπεριληφθεί. Ο ίδιος κάλεσε το Συμβούλιο Ασφαλείας να χρησιμοποιήσει τη δύναμή του να παραπέμψει χώρες που δεν συμμετέχουν στο Καταστατικό της Ρώμης για το Δικαστήριο και δήλωσε ότι η πρόσφατη επίσκεψη του στο Δικαστήριο, πρέπει να ακολουθούνται από πρακτικά μέτρα.

Thembile Elphus Joyini (Νότια Αφρική), είπε, ως κράτος μέλος του Καταστατικού της Ρώμης, η χώρα του γνωρίζει πολύ καλά τα τεράστια έξοδα των ερευνών και των διώξεων των υποθέσεων που παραπέμπονται στο Δικαστήριο από το Συμβούλιο Ασφαλείας. Οι εν λόγω δαπάνες πρέπει να βαρύνουν τα Ηνωμένα Έθνη. Πήγε για να εκφράσει την απογοήτευσή του διότι το ψήφισμα δεν περιλαμβάνει μια παράγραφο σχετικά με τη χρηματοδότηση.

Koki Muli Γκρινιόν (Κένυα), δήλωσε ότι η χώρα της πίστευαν ότι η τρέχουσα εφαρμογή και ερμηνεία του Καταστατικού της Ρώμης ήταν αντιπαραγωγική και ανταγωνιστική. Το Καταστατικό της Ρώμης βρισκόταν σε μια δοκιμασία της ειλικρίνειας, της χρησιμότητας και της αμεροληψίας και προέτρεψε τη διεθνή κοινότητα να αναλάβει άμεση και αποφασιστική δράση για να εξασφαλίσει ότι οι "περιπτώσεις Κένυα" δεν σύρετε επ 'άπειρον.

Η Συνέλευση στη συνέχεια ανέλαβε το σχέδιο ψηφίσματος με τίτλο "Ενίσχυση της διοίκησης και η οικονομική λειτουργία των Ηνωμένων Εθνών (έγγραφο Α / 68 / Ν.42 / Rev.1), την έγκριση χωρίς ψηφοφορία.

Επίσης, μιλώντας ήταν εκπρόσωποι της Ισλανδίας, Ρωσική Ομοσπονδία, η Ιαπωνία, η Ιταλία (εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης), τη Νικαράγουα, την Κίνα, το Μαρόκο, τη Νότια Αφρική, τη Βραζιλία, το Εκουαδόρ, Ελ Σαλβαδόρ, την Ινδία, τη Σιγκαπούρη, τη Συρία, την Κολομβία, το Μεξικό, τη Σρι Λάνκα , την Αίγυπτο, τον Καναδά, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, την Ουρουγουάη, τη Χιλή, τη Βενεζουέλα, Αλγερία, Κόστα Ρίκα και την Ουγγαρία.

Η Συνέλευση θα συνέλθει εκ νέου στις 3 μ.μ. την Τετάρτη 10 Σεπτέμβρη, για να εξετάσει τα τρία σχέδια ψηφίσματος και μια έκθεση της Ad Ομάδας Εργασίας Hock για την αναζωογόνηση των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης.

* *** *

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου