18 Μαΐου 2015

Ολη η Ελλάδα είναι δικιά μου. Αρτέμης Σώρρας. Μουσική+video : TakisTaf.


ΕΣΥ ΕΛΛΑΣ ΖΕΥΣ

ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΧΙ ΚΑΚΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΛΕΩ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΓΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!!!
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ !!!
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ !!!!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ!!!!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΥΡΗΝΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ !!!!
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ !!!
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΩΣΗ !!!
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ !!!!
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΤΑΙ !!! -)(- 
Ε.ΣΥ. Λευκιμμαίων Κέρκυρας
alt
Ήρθε ο καιρός να ξαναγίνει ( και ξαναγίνεται ) , ο φοβερός ο πόλεμος ανάμεσα στον Δία και τον Τυφωέα…
Σαν τότε, εκεί στο απώτατο παρελθόν, που είχε καταφέρει ο Τυφωεύς να κλέψει του Διός τα όπλα!
Δόλο σκαρφίστηκε ο Ζεύς, να του τα ξαναπάρει, ζητώντας τη βοήθεια του αδελφού της Κάδμου, εκείνης της πανέμορφης, της κάλλιστης Ευρώπης. Του τραγοπόδη Πάνα είχε την αρωγή και του αρχέγονου του Έρωτα.
Για την Ελλάδα φοβόταν πιο πολύ…
«Φοβάμαι πιο πολύ για την Ελλάδα, που γεννά μύθους, μήπως κάποιος από τους Αχαιούς αποκαλέσει τον Τυφωέα βροχοποιό και βασιλιά του ουρανού ή υπέρτατο χρησιμοποιώντας το δικό μου όνομα.»
Τον νίκησε τον Τυφωέα, τότε χιλιάδες χρόνια πριν και πέρασαν αιώνες, μέχρι που πάλι κατάφερε ο τρομερός Τυφώνας, να κλέψει ξανά τις αστραπές και τις βροντές, του Δία τους πανίσχυρους κεραυνούς! Κι ο φόβος του Δία, για την Ελλάδα, έγινε αληθινός. Τον Τυφωέα, οι Έλληνες, βροχοποιό και βασιλιά και υπέρτατο του ουρανού αποκάλεσαν… Αυτόν τον ψευτοΔία…
Κύλισε ο χρόνος κι ο πόλος ο περιστρεφόμενος έφτασε ξανά στο ίδιο σημείο, να ξαναγίνει ο πόλεμος… Τα όπλα του ζητά και θέλει να ξαναπάρει ο Ζεύς, απ” τον πανούργο και παμπόνηρο, τον δόλιο Τυφωέα…
Πλάτων Πισατίδης

http://alfeiospotamos.gr/?p=15349

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου